Ainul Afiqah Fotopage
Ainul Afiqah, Cute Baby, Baby Comel
By: shuhazmir photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Sunday, 27-Jul-2008 16:06 Email | Share | | Bookmark
Afiqah pergi bermandi manda

 
 
 
View all 6 photos...
Sedikit gambar afiqah sedang mandi manda. siap pakai swimming suit lagi..tapi longgar lah sebab suit tu untuk budak 4 tahun..fiqah baru 1 tahun 3 bulan..Belasah Aje



Nikon d40
55-200 mm VR nikkor
Crop and editing - Pshop CS2


Sunday, 27-Jul-2008 15:02 Email | Share | | Bookmark
Hani- Anak buah aku

 
 
Hari sabtu lepas ( 26/7 ) balik kampung kat banting. Lama dah tak melawat mak. so bila dah sampai dalam 1 jam lebih, tgk anak buah aku, hani tgh main2 kat depan rumah. Kebetulan kamera dah ada, so aku pun amiklah gambar potret dia yg tak seberapa ni..tak taulah jadi ke idak ni..belasah je lah..hehehe



NIKON D40
50-200 mm nikkor VR
minor editing Photoshop CS2


Monday, 14-Jul-2008 16:25 Email | Share | | Bookmark
Sepetang di putrajaya

 
 
 
View all 10 photos...


Petang ahad 13 julai lepas , lepas lepak2 depan TV, rasa cam boring lak . So decide nak bawa afiqah jalan-jalan tgk dunia luar..iyerlah asik terperuk di rumah nenek dan dirumah ajer. Kesian dia, mesti dalam hati kata tak cukup ruang nak berlari-lari. Sampai Putrajaya pon dah lewat dah.. around kul 6, langit pun mendung..macam nak hujan. Manusia cam biasalah ramai dtg dari celah mana pun aku tak tau...

penat jalan-jalan gi kafe kat bawah tu. makan apa yang patut. ABC pon rasa cam best ajer..hehehe. Lepas penat melayan karenah si Afiqah ni ( liar sungguh dia ni..heheh..tak kasi tangan dia kena pegang....dia nak lari sendiri-sendiri) kami pun balik lepas semayang maghrib..hehehe..Afiqah pon dah lena bila dalam kereta..sejuk kena aircon lah tu kot...


Monday, 7-Jul-2008 03:30 Email | Share | | Bookmark
Gambar2 di sekitar sungai congkak

 
 
 
View all 5 photos...
ni main taram je shoot..takde tema nak difikirkan...hehe


Monday, 7-Jul-2008 02:28 Email | Share | | Bookmark
awek tudung cun :-P

fiqah masyam muka sebab jadi model paksa
muka tak rela
alahai anakku sorang ni..senyum sikitlah kat babah
View all 5 photos...
Selepas penat bekerja sabtu dan ahad sebab ada Klinik UPSR Berita Harian di Klang Parade, boring pulak tak tau nak buat apa..sekali tgk afiqah tengah syok main baling-baling tudung yang mama dia belikan. Bukannya nak pakai, buat kain mop lak dia. so babahnya ni pun tangkap dia suh pakai tudung..hehehe...


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net